Thursday 20 September 2012

Jom BerKenALaN

Assalamualaikum




Nama aku Rafidah binti Ramli
umo???? tahun 1990...kira sendiri laa noh...
Anak ke5 dari 6 adik beradik..almost bongsu
Aku ada 4 orang abang..dan seorang adik perempuan..
means...hanya 2 girl in my family...
Abah aku Ramli bin Ahmad. Bekas pengetua...emm..kuat merepek sikit tapi untuk kebaikan.kaki pancing...kalau sembang pasai memancing dengan dia..perghhh...nombor satu beb...kalau nak ambik hati dia pun boleh jugak ni..tips2..kehkeh
Mak aku Radziah binti Yaakob. Bekas pembantu farmasi... She is the best mom... Memang aku sayang giler ah kat mak aku. cuma dia tak berapa sihat..ada rheumatoid arthritis..penyakit sendi ni..kalau nak tau lebih, google ja noh...panjang lakk kalau nak cita...aku berimpian untuk jaga mak aku sampai akhir hayat aku...
Abang2 aku? Adik aku?
nanti ah aku cita... :)


my life..
Aku stay di baling...dilahirkan di baling...dibesarkan di baling...
BALING? taktau ka kat mana?
KEDAH ler....BALING kesayanganku..

Tadika Kemas di Kupang
Sekolah rendah Kuala Kupang
Sekolah Menengah Agama Baling
stadi di Universiti Sains Islam Malaysia selama setaun
then, tuka pi KDU College.. Nursing Course
now....still tunggu posting..
AKU adalah pelajar Kementerian Kesihatan Malaysia

No comments:

Post a Comment