Thursday 20 September 2012

FaMili Aku

dalam slot perkenalan aku ada cita pasal adik badek aku kan...
Aku ada 4 orang abang dan seorang adik perempuan..
Now, aku nak cita tentang mereka

My first bro.
Mohd Rizal Ramli..umur dirahsiakan...
Ada seorang isteri dan dikurniakan dua orang cahaya mata
Isteri nama Nurasmunira Ariffin
Anak sulong nama Nurain Batrisyia -6 tahun
Anak second nama Haziq Haikal -4 tahun
Dua orang budak ni tersangatlaa comel dan hepi2...ajiq tu nakal + ganas tapi, kalau dengan budak kecik, dia jadi gentleman...
Isyia pulak lembut dan pemalu...suka princess2 ni..kalau boleh nak pakai dress ja..

My second bro,
Muhammad Ridzuan Ramli
Ada seorang isteri dan seorang anak
Isteri nama Hidayah Md Akhir
Anak nama Qaseh Nur Tasneem - 3 tahun
Qaseh ni tersangat2 laa manja tau u ollss...susah ckit nak main dengan dia sbb dia nak mama dan babah dia ja...tapi now oklaa ckit...dah boleh ajak dia main...

My third bro,
Mohd Aminuddin Ramli
Ada seorang isteri dan seorang anak lelaki
Isteri nama Norzahila
Anak nama Muhammad Ziyad Fawwaz
Ziyad ni tersangat2 laa comel...senyuman dia manis sangat2...dan boleh main dengan semua org...

My last bro,
Muhammad Rafie Ramli..umo? secreto de amor..
Ada seorang isteri dan seorang baby boy...
Isteri namanya Nadea Felinna Abd Fattah dan anak nama Muhammad Riedzki Fareez
Panggil beboi dekat riedzki ni...beboi ni semua orang akan geram tengok dia..badan dia membesar bagai johan...baru 4 bulan tapi berat dah nak dekat 10kg...memang comel ah...


dan terakhir...adik aku yang bongsu..
Nur Anisah Ramli
13 tahun...sekolah di MRSM Baling
Budak pandai dia nih..UPSR pun 5A
result kat sekolah pun gempak..
tak macam kak dia nih...huhu..




tu saja dulu tentang famili aku noh..takleh cita lebih...nanti2 pulak yer.. :)

No comments:

Post a Comment