Sunday 25 January 2015

sebenarnya dia suami aku.....


Dia imamku..dia pemilik tulang rusukku...Ya Allah..aku sgt mencintai dia. Engkau jagakan dia untukku. Jauhi dia dari segala musibah dan tabahkan hatinya dalam setiap dugaan-Mu. Aku ingin bersamanya setiap detik dan setiap saat. Sungguh besar ujian yg Engkau berikan kepada kami. Hanya doa mampu ku kirimkan.

Dialah suamiku tercinta. Aku sukakan dia pada awalnya sebab dia seorang yg sgt baik. Berasal dari keluarga yg kurang senang. Berdikari sejak dari kecik. Hormat orang tua. Tahu mengambil hati orang tua. Dia memiliki ciri2 lelaki yang aku cari. 

Alhamdulillah. sememangnya dia adalah jodoh yg ditentukan untukku. Aku bersyukur. Tiada ungkapan lain yg dapat aku luahkan. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.
Dia bersabar dengan aku dan sangat memahami. 

Allah itu maha pemurah. Bukan harta benda yang  aku cari. Bukan kemewahan yang aku kejar selama ini. Tapi aku pandang agama. Walau apa pun pekerjaan dia, tapi kerana agama dan sifat yg baik yg ada dalam diri dia, buat aku jatuh cinta. Biarlah hidup bersederhana asalkan rumahtangga bahagia. 

Dialah sahabatku dunia akhirat. Seseorang yang muncul dalam kisah hidup aku dan membahagiakan aku. Semoga hubungan kami kekal sampai syurga. Aamin.. ^_^ aku terima dia yang dahulu, kini dan selamanya bersama...in syaa Allah


 Pertemuan kali pertama kami ^_^
 Rezeki dia dapat menganggotai Agensi Penguatkuasaan Maritim

Setelah sah manjadi suami isteri...honeymoon ..hehe


No comments:

Post a Comment